DJ Tay James Talks Pic w/ Jay-Z, We Know The Music Foundation, Touring

24
Dec

Thisis50 & Young Jack Thriller recently spoke with DJ Tay James, Justin Bieber’s official DJ. He discusses “We Know The Music Foundation”, how he got a picture with Jay-Z, talking proper, “We Know The DJ” tour, staying busy & much more! Follow @djtayjames @jackthriller @thisis50 www.thisis50.com DJ Tay James on Pic w/ Jay-Z, We Know The Music Foundation, Touring DJ Tay James on Pic w/ Jay-Z, We Know The Music Foundation, Touring DJ Tay James on Pic w/ Jay-Z, We Know The Music Foundation, Touring


Related Articles
  • westwoodnative

    learned some things from this video

  • illuminous09

    This is a pretty cool interview, why niggaz hatin for? oh yeah..cuz yall niggaz aint gettin no money, haha

  • 50centrapgame

    and I guess u a super dick rider! get your boyfriend and go to cinema fag

  • Brandin Roberts

    Damn they tricked me

  • Prince Eckler

    i guess u a super hater! super hater to the comments rescue!

  • SSTelevision

    Justin Bieber’s newer music is actually decent though y’all must not really listen to any of his stuff other than that Baby Baby Baby garbage he put out before.

  • OnMy88Shit

    So u liked him for 20 secs without him really saying anything, then hated him because he rolls with someone who’s music u dont like? that some bitchass shit

  • rollin7hard

    Check out REIN racked out

  • DIPESTER

    Are you F**king kidding me with this shit what a fag.

  • mclenalex

    Welcome2 theBelievetour GottaB proper man-LOL.

  • DrewXOxo19

    This.. Don’t kiss dem hoes in the’da mouth .. This is 50.

  • Saadat Hashmi

    he look like a chillass dude until I heard he was tight with JB, smh.

  • bLuNTsMoKe251

    Funny shit

  • bazel1990

    lost all respect for this site…. FUCK BIEBER!!!!

  • im2tall1

    LOL! Dis nigga Jack went and got all Hollywood on niggas talkin bout he’s gonna call people back and just forget about them !!! LMBAO!! Hollywood Jack !!

  • keetharris2010

    Thenewera.joinambit com for a great earning opertunity

  • jtoosmoove

    lame ni66a
    

  • illson410

    Damn Tay!!!

  • 50centrapgame

    0:18-0:30 the worst moment of thisis50 interview history

  • OnTourTvLive

    That’s Wassup, get it Ontour!

  • RealOneNation

    second subscribe to me !!

  • TaWeezzy

    First… Do I have something in my Eye!